پنجشنبه 30 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسئولان بيمارستانی مقصر در ماجرای طلبه ناهی‌ازمنکر به دادگاه معرفی شدند، فارس

خبرگزاری فارس: دبير شورای تأمين استان تهران با اعلام بررسی پرونده مقصران ماجرای حمله اوباش به طلبه ناهی منکر در جلسه شورای تأمين استان تهران از معرفی اين افراد به دادگاه تخلفات اداری خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صفرعلی براتلو دبير شورای تأمين استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، به حمله عده‌ای اراذل و اوباش به علی خليلی طلبه جوان بسيجی در حين نهی از منکر اشاره کرد و گفت: مهمترين مسئله درخصوص چنين مسائلی بحث قانون و خلأهای قانونی است.

وی با بيان اينکه برخورد جدی و بدون اغماض با اراذل و اوباش در دستور کار شورای تأمين استان قرار دارد، تصريح کرد: نيروی انتظامی با قوت با چنين مسائلی برخورد می‌کند؛ همچنين نمايندگان مجلس نيز در اين زمينه اقداماتی را انجام داده‌اند.

دبير شورای تأمين استانداری تهران با تأکيد بر اينکه قوه قضائيه بايد با يک حکم قاطع و به‌موقع با خاطيان اين موضوع برخورد کند، افزود: احکام عمومی برخورد با مزاحمين نواميس در اختيار قوه قضائيه قرار دارد.

وی در ادامه افزود: مسئولين بيمارستان‌هايی که از پذيرش اين طلبه جوان خودداری کردند به دادگاه تخلفات اداری معرفی شدند و پرونده آنان خارج از نوبت مورد رسيدگی قرار خواهد گرفت.

براتلو يادآور شد:‌ استاندار تهران نيز نسبت به پيگيری اين امر تأکيد داشته و اين مسئله برای مديريت استان بسيار مهم است.

وی در پايان خاطرنشان کرد: اين پرونده در جلسه روز يک‌شنبه شورای تأمين استان تهران بررسی خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016