یکشنبه 9 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: شبكه بين المللي فساد بهائيت شناسايي و منهدم شد

خبرگزاري فارس می گوید يك شبكه فساد بين‌المللي كه به‌صورت كاملاً سازمان يافته در داخل كشور فعاليت مي‌كرد، توسط دستگاه‌هاي اطلاعاتي - امنيتي كشور شناسايي و منهدم شد.

به گزارش گروه قضايي و انتظامي خبرگزاري فارس، شنيده‌ها حاكي از آن است كه يك شبكه فساد بين المللي كه به صورت كاملاً سازمان يافته در داخل كشور فعاليت مي‌كرد توسط دستگاه هاي اطلاعاتي - امنيتي كشور شناسايي و منهدم شد.

سران اصلي شبكه مذكور و تعداد قابل توجهي از عناصر فعال آن همگي عضو تشكيلات بهائيت مي‌باشند كه ضمن حضور در ضيافات و جلسات متعدد فرقه ضالّه بهائيت نظامت نشست‌ها را به‌عهده داشته و دوره‌هاي ويژه تبليغ فرقه را نيز گذرانده بودند.

اين شبكه از طريق شبكه‌هاي ماهواره‌اي ضداخلاقي مبادرت به عضوگيري و اشاعه فساد و فحشا در ايران مي‌كرد. سران شبكه به منظور انجام اين كار، تا مبلغ ماهانه 400 دلار آمريكايي از بيگانگان دريافت مي كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعضاي اصلي شبكه در شهرهاي تهران، كرج، اصفهان، شيراز، مشهد، ياسوج و عوض لارستان بازداشت شده‌اند. سركرده اين گروه خانم "مليحه ر. " ناظم ضيافت و از عناصر اصلي طرح روحي (طرح تبليغات سيستماتيك فرقه بهائيت) در استان فارس بوده است كه ضمن ارتباط گيري با بيگانگان و شبكه ماهواره‌اي ضداخلاقي، اهداف ضدانساني فرقه را دنبال مي‌كرده است.

اشاعه فساد و فحشا، ترويج و تبليغ فرقه بهائيت از طريق جاذبه‌هاي جنسي، تأثير همجنس گرايي از جمله شيوه‌ها و اهداف بيت العدل و ساير سران اين فرقه صهيونيستي و ضالّه مي‌باشد.

مستندات تاريخي مورد تأييد فرقه بهائيت نيز مؤيد اين موضوع است كه فساد و فحشا بين سركردگان فرقه وجود دارد و كشف حجاب، بي‌بندوباري و اباحه‌گري از آموزه‌هاي فرقه ضالّه بهائيت مي‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016