جمعه 14 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سایت آیت الله موسوی خوئینی‌ها فیلتر شد، کلمه

سایت آهنگ راه فیلتر شد.

به گزارش کلمه، آیت الله سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها، عضو مجمع روحانیون مبارز حدود یک ماه پیش همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) سایت شخصی‌اش به نام «آهنگ راه» را راه‌اندازی کرده بود.

آقای موسوی خویینی ها در این سایت به پرسش های مخاطبان خود پاسخ می داد و بحث و گفتگوهایی بین وی و جوانان در می گرفت.

وی در اولین پست خود نوشت: از خداوند می​خواهم آنچه خیر و صلاح دنیا و آخرت مردم این مرز و بوم است بر آنان نازل و شر دنیا و آخرت را از آنان دور فرماید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در بخشی از این یادداشت خود تشریح کرده بود: در سال​های اخیر بعضی از دوستان پیشنهاد راه اندازی سایتی شخصی را به اینجانب می​دادند و گاهی با تکرار و تاکید توصیه می​نمودند. سرانجام این پیشنهاد را عملی کردم و در ایام سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آغاز فعالیت این سایت را اعلام می​کنم. از کاربران عزیز درخواست می​نمایم، چنانچه این اقدام را مثبت ارزیابی می​کنند، موضوعاتی را که از نظر آنان در اولویت است، پیشنهاد دهند که لطفشان راهگشا خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016