جمعه 21 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاریجانی: هدفمندي يارانه ها منافع بسياري را براي كشوردر برخواهد داشت، ایرنا

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت : هدفمند كردن يارانه ها موضوعي اساسي و مهم براي كشور است كه منافع بسياري را براي جامعه در برخواهد داشت.

به گزارش ايرنا 'علي لاريجاني' پنجشنبه شب در همايش نقش اصناف در بهبود فضاي كسب و كار در سالن همايش اداره اصناف قم افزود: البته در خصوص بسته هاي پيشنهادي دولت در قالب طرح هدفمندي يارانه ها نياز به كار كارشناسي خصوصا براي واحدهاي توليد داراي مصرف انرژي بالا است.
وي با اشاره به اهميت واگذاري فعاليت ها به بخش خصوصي گفت: صنوف نقش مهمي درتحقق اين امر دارند.

وي افزود: تجربه نشان داده است كه اگر امور به بخش خصوصي و صنوف واگذار شود نتايج بهتر از آن چيزي خواهد بود كه آن امور توسط دولت انجام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس مجلس گفت: بايد در سياست گذاري ها و تصميم سازي ها از نظرات تشكل هاي صنفي در كشور استفاده شود و در اين راه، مجلس اين زمينه را فراهم كرده است تا اتاق بازرگاني كشور بتواند در كميسيون هاي تخصصي و حتي در صحن مجلس حضور يافته و نظرات خود را ارائه كند.

نماينده قم افزود: ادغام برخي وزارتخانه ها هم چون بازرگاني و صنعت و معدن با يكديگر فضاي كسب و كار در كشور را تسهيل كرده است و بايد در ادامه اين ادغام، زمينه واگذاري امور دولت به مردم و بخش خصوصي نيز ايجاد شود.

لاريجاني ابرازداشت: هم اكنون ظرفيت هاي مناسبي براي اقبال مردم به امور بازرگاني در كشور وجود دارد و بايد براي بارور كردن آنها زمينه هاي لازم را مهيا كنيم.

وي گفت:دولت در راه گسترش صادرات فرش استان قم به خارج از كشور بايد جوايز صادراتي خوبي را قرار داده تا محصولات ايران به خوبي مورد قبول بازارهاي خارجي قرار گيرند.

همايش يك روزه نقش اصناف در بهبود فضاي كسب و كار با حضور نمايندگان مختلف اصناف توليدي و توزيعي ، صادر كنندگان و وارد كنندگان استان قم برگزار شد.

در اين همايش كه به منظور بررسي مشكلات كاري اصناف برگزار شد تني چند از توليد كنندگان ، صادركنندگان و نمايندگان اصناف به بيان مشكلات خود پرداختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016