شنبه 22 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فائزه هاشمی فردا به دادگاه قاضی صلواتی می رود، كلمه

خبرگزاری فارس، از برگزاری دادگاه فائزه هاشمی خبر داد که قرار است فردا شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شود.

در جلسه دادگاه فائزه هاشمی که فردا ۲۳ مرداد برگزار خواهد شد، علاوه بر وی، غلامعلی ریاحی (وکیل) و همچنین نماینده دادستان تهران حضور خواهند داشت.

به گزارش کلمه، فائزه هاشمی در دو سال اخیر در دو نوبت بازداشت شد.

وی نخستین بار در تاریخ ۳۰ خرداد ۸۸ بازداشت شد و دومین بار در اول اسفند سال گذشته نیز توسط نیروهای امنیتی در خیابان بازداشت شد که البته چند ساعت بعد از بازداشت آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین فرزند وی نیز در سال ۸۹ بازداشت و با قرار وثیقه ۷۳ میلیون تومانی از زندان آزاد شد. اتهام وی اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی، توهین به مقام رهبری، اخلال در نظم عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظم عنوان شد و در نهایت با صدور کیفرخواست پرونده به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شد و رییس دادگاه تنها به دلیل مصاحبه با شبکه بی بی سی که در رابطه با بازداشت مادر خود انجام داده بود به پرداخت ۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

فائزه هاشمی در طول این دو سال به بسیاری از خانواده های زندانیان سیاسی سر زده و با آنها دیدار داشته اشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016