شنبه 22 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروری در گفتگو با مهر: مشاجرات فرسایشی و شکننده را کنار بگذاریم

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب هر جا ضعفی بوده از سستی های خود ما بوده است، گفت: باید از مشاجرات فرسایشی و شکننده دست برداریم و منافع و مصالح ملی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح دهیم.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با بیان اینکه نکات نغزی از سوی رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام مطرح شد که نکات قوت و ضعف نظام را با هم تبیین کرد، گفت: بیانات مقام معظم رهبری نشان داد که باید در تبیین مسائل واقع گرا باشیم و صرفا نکات مثبت و یا منفی را نبینیم زیرا درصورتی که بر نکات مثبت تاکید داشته باشیم و نسبت به کاستی ها کم توجهی کنیم به انحراف کشیده می شویم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تاکید بر نکات منفی سیاه نمایی است

وی ادامه داد: درصورتی که بر نکات منفی که وجود دارد بدون تلاش برای جبران آن تاکید شود، نیز سیاه نمایی کرده ایم و این موجب نا امید شدن مردم می شود، بنابراین باید نکات مثبت و منفی را توامان ببینیم، بیان نکات مثبت موجب می شود مردم ظرفیت های نظام را بدانند و به نظام امیدوار باشند و در مسیری که گام برمی دارند مطمئن تر عمل کنند.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیان مسائل منفی و توجه کردن به آن باید اولویت های ما را مشخص کند، بنابراین باید تبیین درستی از واقعیت هایی که جامعه با آن مواجه است داشته باشیم.

سروری درخصوص نقاط قوت نظام که مد نظر رهبر انقلاب بود، گفت: مهمترین نکته ای که ایشان مطرح کردند این بود که به نظام سطله ثابت شد ما توان مقابله با تهدیدات را داریم.

وی ادامه داد: هیچ تهدیدی روی کره خاکی وجود ندارد که نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران به کار نگرفته باشد اما نظام ما با همه آنها مقابله کرده است از جنگ 8 ساله تا تجهیز ظرفیت های منطقه علیه ایران و کاهش قیمت نفت و تهدیدات جنگ نرم و... بنابراین ما باید همچنان این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016