جمعه 4 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دريادار سياري: با حمايت‌هاي مردم، قدس آزاد مي‌شود، ایسنا

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: روز قدس يادگاري از حضرت امام (ره) است و پاسخي كوبنده به مستكبران و صهيونيست‌هاست و مطمئنا با همين حمايت‌ها قدس آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، امير دريادار حبيب‌الله سياري در حاشيه مراسم بزرگداشت شهيدان لاجوردي، ‌اندرزگو، عراقي، باهنر و رجايي در گفت‌وگو با خبرنگاران بر حضور گسترده مردم در روز قدس تاكيد كرد.

سياري درباره نيروي دريايي ارتش نيز گفت: نيروي دريايي هم‌اكنون در آب‌هاي آزاد حضوري فعالانه دارند و پرچم عزت كشور را به اهتزاز درآورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده نيروي درياي ارتش پيشرفت‌ها در صنعت دفاعي كشور را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت: زماني بود كه ما ساده‌ترين تجهيزات را از كشورهاي ديگر وارد مي‌كرديم، اما امروز تجهيزات را خودمان مي‌سازيم و همانطور كه ديديد در روزهاي گذشته سه دستاورد بزرگ صنايع دفاعي كه اتفاقا هر سه در حوزه فعاليت‌ نيروي دريايي است توسط رييس‌جمهور مورد بهره‌برداري قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016