سه شنبه 8 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر نفت : نیازی به واردات بنزين نداريم، ایلنا

مشكل اصلي منابع موجود براي احداث واحد هاي پتروشيمي است كه قرار است منابع آن از طريق فاينانس چين تامين شود .

وزیر نفت تاكيد كرد:واردات بنزین نداریم، چراکه اصلا نیازی به واردات نیست و تولید داخلی جوابگوی مصرف کشور است.

به گزارش خبرنگار ايلنا ،رستم قاسمی در حاشيه مراسم امضاء قرارداد خط لوله انتقال اتان و اتیلن مرکز استان فارس كه به طور رسمی بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) منعقد شد در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا مبني براينكه شنيده ها حاكي از آن است كه واردات بنزین از سر گرفته شده و آيا واردات بنزين صورت مي گيرد؟بار دیگر با تاکید بر خودکفایی کشور در تولید بنزین گفت: واردات بنزین نداریم، چراکه اصلا نیازی به واردات نیست و تولید داخلی جوابگوی مصرف کشور است.

وي در این مراسم با بیان این‌که قراردادخط لوله انتقال اتان و اتیلن مرکز استان فارس مربوط به سال گذشته است و قرار بود در هفته دولت امضا شود، افزود: این پروژه در حال حاضر چند درصد پیشرفت فیزیکی دارد که قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) کل منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح را تامین خواهد کرد و امیدواریم بر اساس زمانبندی به اتمام برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته قاسمي براي احداث اين خط اعتباري معادل 4.160 ميليارد ريال نياز است كه به صورت EPCF توسط خود قرار گاه خاتم تامين مي شود و بعد از احداث اقساطي از طرف شركت ملي پتروشيمي تحويل داده مي شود.

وزير نفت با بیان این‌که مشكل اصلي منابع موجود براي احداث واحد هاي پتروشيمي در مسیر این خط لوله است، افزود: به دنبال تامین منابع مالی مورد نیاز این پنج مجتمع هستیم و امید است با تامین فاینانس که احتمالا از کشور چین تامین خواهد شد سرعت ساخت این پروژه‌ها افزایش یابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016