یکشنبه 13 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

'پ.ك.ك ' براي اولين بار به ارتباط خود با 'پژاك' اعتراف كرد، ایرنا

پايگاه اينترنتي ' حريت' تركيه روز يكشنبه نوشت: سازمان تروريستي 'پ.ك.ك' براي اولين بار به داشتن ارتباط با گروهك تروريستي ' پژاك ' اعتراف كرد.

به گزارش ايرنا، پايگاه خبري' حريت' در خبري در اين زمينه نوشت: طي سالها از 'پژاك' به عنوان شاخه حزب غير قانوني كردستان تركيه موسوم به 'پ.ك.ك' در ايران نام برده مي شد، ولي 'پ.ك.ك' تاكنون به صراحت اين وابستگي را اعتراف نكرده بود.

به نوشته اين پايگاه، ' دوزدار هامو' سخنگوي 'پ.ك.ك' در گفتگو با خبرگزاري فرانس پرس گفت كه 'پ.ك.ك ' به همراه ' پژاك ' عليه ايران اقدام مي كنند.
به نوشته حريت، پيشتر نيز اعلام شده بود كه 'پژاك' از سوي آمريكا و تعدادي از كشورهاي غربي مورد حمايت قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حريت نوشت: عمليات ايران عليه 'پژاك' در ماه جولاي آغاز شده بود، ولي ايران اين عمليات را در ماه رمضان متوقف كرد و روز گذشته دوباره عمليات ايران عليه پژاك در نقاط مرزي آغاز شد و گفته مي شود تاكنون 30 تروريست به قتل رسيده اند.

آغاز مجدد عمليات نظامي ايران عليه عناصر مسلح 'پژاك' در رسانه هاي تصويري و نوشتاري تركيه بازتاب گسترده اي داشت و بسياري از شبكه هاي تلويزيوني تركيه در بخش اخبار شب گذشته خود اين مطلب را اعلام كردند.

رسانه هاي اينترنتي و نيز روزنامه هاي تركيه نيز روز جاري اين خبر را منتشر كرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016