چهارشنبه 16 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر: يکی از نمايندگان مجلس می​گفت سه نفر سران فتنه را به من بدهيد تا در ميدان قيام اعدامشان کنم، خبرآنلاين

سياست > چهره ها - در پی يادداشت دو روز پيش کيهان با عنوان «آقای باهنر! از شما انتظار نمی​رفت» که نقدی به بخش​هايی از مصاحبه وی بود، محمدرضا باهنر در جوابيه​ای به اين روزنامه نوشت:

* در ارتباط با بيانيه عليه سران فتنه به اطلاع می​رسانم که بنده از بانيان تهيه اين نامه بودم نه صرفاً امضا کننده آن. اتفاقاً بدليل رويکردی که در تهيه و جمع آوری امضا برای اين بيانيه داشتيم، همکاران فراکسيون اقليت نيز به جمع امضاکنندگان اين بيانيه پيوستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* بارها اعلام کرده​ام که سران فتنه به واسطه ايراد تهمت تقلب به نظام، ضربه زدن به اعتماد عمومی، تهديد وحدت ملی و تلخ کردن شيرينی حضور ۴۰ ميليونی به کام ملت، بزرگترين جنايت را در حق مردم، نظام و کشور کردند و به همين واسطه مستحق اشد مجازاتند.

*بر اين باورم که رای ۴۰ ميليونی، رای به نظام بود و اتفاقا ۹ دی سال ۸۸ اين واقعيت را نشان داد. اما متاسفانه برخی دوستان در مجلس اصرار بر چيدن ميوه کال داشتند. بايد جهت اطلاع شما عرض کنم که يکی از همکاران مجلسی، چند روز پس از انتخابات سال ۸۸ می گفت اين ۳ نفر را به من تحويل دهيد، در ميدان قيام اعدام می​کنم هيچ اتفاقی هم نمی​افتد. اين گروه معتقد بودند که بايد فشار بياوريم تا مقامات عاليرتبه نظام هم همراه شوند. و اين حتما در تضاد با تدابير حکيمانه مسئولان ارشد نظام بوده است.

*متاسفانه برخی از همين دوستان امروز حماسه حضور ملی در دفاع از ولايت در ۹ دی را حاميان خود می​دانند و با ادعای رای چندده ميليونی به دنبال سهم خواهی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016