پنجشنبه 17 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی، معاون اول احمدی نژاد در کوبا: ضرورت افزايش روابط تجاری ايران و کوبا تا ‌١٠ برابر ميزان فعلی، ايسنا

معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به اهميت و نقش روابط مجالس ايران و کوبا در توسعه و تعميق روابط دو کشور گفت: گسترش همکاری‌ها و تبادل هيات‌های پارلمانی دو کشور می‌تواند در ارتقای روابط فی‌مابين نقش موثری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا رحيمی بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی در ديدار ريکاردو آلارکی اسکادا ـ رئيس مجلس کوبا ـ با بيان اينکه کوبا يکی از بهترين دوستان جمهوری اسلامی ايران است، تصريح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ايران برای روابط فی‌مابين اهميت زيادی قائل هستند و در تمام ادوار گذشته نيز توسعه روابط با کوبا اهميت ويژه‌ای برای ايران داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به دعوت رئيس مجلس شورای اسلامی از رئيس مجلس کوبا ادامه داد: روابط دو کشور به ويژه در سفر آتی رئيس مجلس کوبا می‌تواند هر چه بيشتر ارتقا يابد.

معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به نزديکی معنوی و شباهت‌های دو ملت در استکبارستيزی افزود: اگر چه فاصله جغرافيايی دو کشور از هم زياد است اما دل‌های دو ملت به يکديگر نزديک بوده و اين صميميت می‌تواند در گسترش مناسبات فی‌مابين موثر واقع شود.

رحيمی در ادامه بر ضرورت افزايش روابط تجاری و بازرگانی تا ۱۰ برابر ميزان فعلی تاکيد کرد و خواستار بررسی راهکارهای دستيابی به اين هدف‌گذاری از سوی مسئولان دو کشور شد.

رئيس مجلس کوبا نيز در اين ديدار با ابراز خرسندی از سفر هيات ايرانی به کوبا گفت: شرکت يک هيات پارلمانی از کوبا در اجلاس بين‌المللی حمايت از انتفاضه که مهرماه در ايران برگزار می‌شود، می‌تواند موجب نزديک‌تر شدن مجلس‌های دو کشور شود.

ريکاردو آلارکی اسکادا همچنين از تشکيل گروه دوستی ايران و کوبا در مجلس اين کشور خبر داد و خواستار نزديک‌تر شدن هر چه بيشتر روابط و مناسبات دو کشور شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016