شنبه 19 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگیری ۲ فرمانده پژاك توسط سپاه پاسداران، فارس

به گزارش خبرگزاری فارس سردار شعبانی با اشاره به تلفات سنگین پژاک در درگیری با نیروهای سپاه، گفته است: ۹ نفر از افراد این گروهک به اسارت درآمده‌اند که دو نفر از آنها از فرماندهان پژاک هستند.

سردار ناصر شعبانی از مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات عملیاتی سپاه علیه پژاک در شمال غرب کشور، تلفات این گروهک را بسیار سنگین دانست و افزود: اخیرا جانشین این گروهک تروریستی اعلام آتش‌بس یکطرفه کرده که این امر نشان‌دهنده عمق تلفات آنهاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شعبانی همچنین ادامه داد: ۹ نفر از افراد این گروهک به اسارت نیروهای سپاه درآمده‌اند که دو نفر آنها از فرماندهان پژاک هستند.

وی به اعترافات دست‌گیرشدگان اشاره کرد و گفت: اعترافات این اشخاص کمک زیادی به شناسایی عقبه‌های این گروهک تروریستی و یافتن مکان‌های ذخیره سلاح و مهمات آنها خواهد داشت و ان شاءالله در آینده شاهد بیان دستاوردهای مهم سپاه از زبان خود آنها خواهیم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016