چهارشنبه 23 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيلاری کلينتون: موضع دولت ايران درباره دو شهروند آمريکايی دلگرم‌کننده است، ايلنا

وزير خارجه آمريکا با ابراز خرسندی از احتمال آزادی قريب‌الوقوع دو شهروند آمريکايی زندانی در ايران گفت که اين روند را با دقت دنبال می‌کنيم و از موضع جديد مقام‌های ايران دلگرم شده‌ايم.


ايلنا: وزير خارجه آمريکا گفت که از خبر امکان آزادی دو شهروند آمريکايی که «محمود احمدی‌نژاد» رئيس‌جمهوری ايران آن را اعلام کرد، دلگرم کننده است.

به گزارش ايلنا به نقل از آسوشيتدپرس، «هيلاری کلينتون» با ابراز خرسندی از احتمال آزادی قريب‌الوقوع دو شهروند آمريکايی زندانی در ايران گفت: «اين روند را با دقت دنبال می‌کنيم و از موضع جديد مقام‌های ايران دلگرم شده‌ايم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: «اميدواريم که شاهد نتيجه‌ای مثبت از آنچه که به نظر می‌رسد تصميم دولت ايران بوده است، باشيم.»

وزارت خارجه آمريکا در عين حال گفت که هنوز هيچ اطلاعی درباره آزادی اين دو شهروند دريافت نکرده است و در اين باره با مقام‌های سفارت سوئيس که حافظ منافع آمريکا در تهران است، در تماس است.

محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه‌ای تلويزيونی که سه‌شنبه پخش شد، گفت که به گمان وی دو شهروند آمريکايی که به اتهام جاسوسی زندانی شده‌اند، «طی يکی دو روز» آزاد خواهند شد.

احمدی نژاد به پايگاه تلويزيونی «ان‌بی‌سی» گفت که «شين باور» و «جاش فتال» شهروندان زندانی آمريکايی در ايران، بر اساس زمينه‌های انسانی آزاد می‌شوند.

شين باور و جاش فتال و يک شهروند آمريکايی ديگر به نام «سارا شورد» در ماه جولای سال ۲۰۰۹ ميلادی به اتهام ورود غيرقانونی به ايران توسط نيروهای امنيتی دستگير شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016