یکشنبه 27 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلاتکليفی يارانه ۷۷۰۰ ميليارد تومانی بخش توليد، فارس

نهاونديان، رئيس اتاق بازرگانی ايران: صراحت قانون برای پرداخت مستقيم يارانه به توليد اجرايی نشد

خبرگزاری فارس : رئيس اتاق بازرگانی ايران با انتقاد از عدم پرداخت سهم ۳۰ درصدی توليد از درآمد هدفمندی يارانه‌‌ها و محدود شدن حمايت‌ها به اعطای تسهيلات، گفت: اين موضوع از نظر واحدهای توليدی نمی‌تواند باعث واقعی شدن قيمت‌ها شده و تنها بدهی واحدهای توليدی را افزايش می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزای فارس، محمد نهاونديان در چهارمين نشست از دور هفتم اتاق ايران با اشاره به دستور بانک مرکزی مبنی بر تقسيط مجدد بدهی معوق واحدهای توليدی اظهار داشت: دولت و نظام بانکی با اين تصميم به دنبال رونق در واحدهای توليدی هستند اما با وجود ابلاغ بخشنامه از سوی بانک مرکزی هنوز در برخی استانها بانک‌ها از اين موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند و واحدهای توليدی شاهد اقدام مؤثری در اين زمينه نبوده‌اند.
وی افزود: قرار است شيوه‌نامه اين بخشنامه توسط بانک مرکزی ابلاغ شود و اتاق بازرگانی نيز در جلسات کارشناسی خود هماهنگی و تسريع در اين مورد را مورد توافق قرار داده است.
رئيس اتاق بازرگانی ايران با اشاره به بازتوزيع ۳۰ درصد از محل درآمد اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها به بخش توليد اظهار داشت: صراحت قانونی در اين است که اين پرداخت‌ها به شکل مستقيم صورت گيرد اما آنچه تاکنون پرداخت شده است عمدتا در قالب تسهيلات بانکی بوده است و اين موضوع از نظر واحدهای توليدی نمی‌تواند باعث واقعی شدن قيمت‌ها شده و تنها بدهی واحدهای توليدی را افزايش می‌دهد.
وی افزود: اگر پرداخت يارانه به شکل مستقيم در دستور کار نيست از مسئولان محترم دستگاه‌های دولتی می‌خواهيم تا اين موضوع را به صورت شفاف با بخش خصوصی در ميان بگذارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016