چهارشنبه 30 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه سپاه پاسداران: نيروهای سپاه در نقاط صفر مرزی شمال غرب مستقر شدند، ايسنا

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پاکسازی شمال غرب از گروهک‌های تروريستی ضمن استقرار بر نقاط صفر مرزی کنترل اين مناطق را در اختيار گرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پی عمليات‌های متعدد و مقتدرانه نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عليه گروهک تروريستی پژاک در منطقه شمال غرب ضمن پاکسازی خاک کشور از لوث وجود گروهک‌های تروريستی و ضد انقلاب، نيروهای سپاه در نقاط صفر مرزی مستقر شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزء سيدالشهدای نيروی زمينی سپاه با اشاره به عمليات‌های اخير سپاه در مناطقی مانند سردشت گفت: طی اين عمليات‌ها تلفات سنگينی به گروهک‌های ضد انقلاب وارد شده به طوری که آنها مجبور به ترک خاک کشور شدند.

به گزارش ايسنا به نقل از سپاه نيوز، سپاه پاسداران دو روز قبل نيز با انجام عملياتی ضربتی توانست مقر اصلی ضد انقلاب در ارتفاعات جاسوسان در نزديکی سردشت را تصرف کند. با انجام اين عمليات‌ها و کنترل نقاط صفر مرزی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار ديگر امنيت به منطقه شمال غرب کشور بازگشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016