چهارشنبه 30 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش رييس هيأت مديره خانه سينما به دستگيری مستندسازان، پارس توريسم

فرهاد توحيدی رييس هيات مديره خانه سينما در واکنش به دستگيری مستند سازان به شرق گفت: «ما پيگير کارشان هستيم و به نظرمان تنها يک سوءتفاهم بزرگ اتفاق افتاده است که در تماس با مراجع ذی صلاح اميدواريم هرچه زودتر اين موضوع حل شود. تصورمان اين است که اگر کارشناسان صاحب صلاحيت وارد پرونده شوند، سوءتفاهم برطرف می شود و حتما دوستان دستگير شده توضيحات قانع کننده ای خواهند داشت»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پارس توريسم ،وی در اين زمينه ابراز اميدواری کرد که «هرچه زودتر اين مساله حل شود و همه کمک کنند تا خدشه ای به وجهه بين المللی ايران پيش نيايد و با تدبير مقامات اين مساله ابعاد ديگری نگيرد» وی در اين زمينه که عنوان می شود اين مستندسازان با بی بی سی فارسی همکاری يا قرارداد داشته اند، گفت: «ما هم مثل بسياری در جريان جزييات نيستيم و وقتی اتفاقی می افتد، آن را پيگيری می کنيم. يکی از دوستانی که در مظان اتهام قرار دارد، يک دفتر پخش و فروش رسمی فيلم در عرصه جهانی و بين المللی دارد و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ايران فعاليت می کند و طبق قوانين جمهوری اسلامی فعاليت می کند و طبيعتا طی اين سال ها کاملابا قوانين کشور آشنايی کامل دارد و بايد به قوانين حساس باشد. تصور ما اين است که اين افراد با رعايت دقيق قوانين کار خود را انجام می دهند.»
او در نهايت آرزو کرد: «اميدواريم مسوولان با سعه صدر بگذارند اين مساله حل شود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016