سه شنبه 19 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس صندوق رفاه دانشجويان: مرگ آمنه زنگنه، دانشجوی اميرکبير پيگيری می شود، مهر

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم از در دست بررسی بودن علت فوت دانشجوی دختر دانشگاه اميرکبير خبر داد و گفت: اگر سهل انگاری شده باشد وزارت علوم پيگيری می ‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کيوان مراديان با اشاره به فوت دانشجوی دانشگاه اميرکبير، با تاکيد بر اينکه اين دانشگاه مسئوليتی در قبال ارائه خوابگاه به دانشجويان نوبت دوم ندارد و اين دانشجويان بايد تمام هزينه تحصيل خود را بپردازند، در پاسخ به مهر اضافه کرد: مرحومه زنگنه هم دانشجوی شبانه دانشگاه اميرکبير بود که مسئوليتی در قبال ارائه خوابگاه از سوی اين دانشگاه به وی وجود نداشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: مرحومه زنگنه، دانشجوی دوره شبانه دانشگاه اميرکبير بوده است و خوابگاه به وی اختصاص نمی‌يافت، هر چند حرکت دانشگاه (در عدم ارائه خوابگاه) مثبت بوده اما در اجرا مشکل به وجود آمده است.

وی با بيان اينکه وزارت علوم از دانشگاهها نمی‌خواهد به دانشجوی دوره شبانه تسهيلات بدهند، گفت: دانشگاه اين وظيفه را ندارد که به اين دانشجويان اسکان دهد زيرا در تعهدات دانشگاه نيست.

مراديان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که آيا اسکان دادن دانشجوی شبانه در نمازخانه دانشگاه قانونی است يا خير، اظهار داشت: به هر حال، به جای رفتن به خارج از کشور می توانند از ظرفيت داخلی دانشگاهها استفاده کنند.

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم با بيان اينکه قانون دانشگاه را از دادن خوابگاه به دانشجويان شبانه منع نکرده، اضافه کرد: هر چند قانون دانشگاه را از دادن خوابگاه به دانشجويان شبانه منع نکرده اما آنها را هم ملزم به اين کار نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016