سه شنبه 3 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کواکبيان در اعتراض به عدم طرح سوال از رييس جمهور: اسامی کسانی که امضای خود را پس گرفتند اعلام کنيد، ايلنا

کواکبيان خطاب به باهنر: شما استعفای آقای علی مطهری را اعلام وصول کرديد تا طرح سؤال از رئيس جمهور از دستور کار مجلس خارج شود
- شايد هنوز هم امضای طرح سوال از رييس جمهور بالای ۷۴ نفر باشد.


ايلنا: عضو فراکسيون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی خطاب به محمدرضا باهنر گفت: شما استعفای آقای علی مطهری را اعلام وصول کرديد تا طرح سؤال از رئيس جمهور از دستور کار مجلس خارج شود، البته اين اختيار مجلس است اما ما هم از هيئت رئيسه می‌خواهيم که اسامی نمايندگانی که امضای خود را پس گرفتند اعلام کند، چرا که شايد هنوز هم امضای نمايندگان بالای ۷۴ نفر باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، مصطفی کواکبيان نماينده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی مجلس در حالی که محمدرضا باهنر در غياب علی لاريجانی رياست مجلس را بر عهده داشت در تذکری خطاب به وی اظهار داشت: از روز گذشته چند نفر بحث‌هايی کردند که ۲۹نفر از نمايندگانی که طرح سؤال از رئيس جمهور را امضاء کردند امضای خود را پس گرفتند.

وی افزود: ما به هیأت رئيسه مجلس اعتقاد داريم اما از شما می‌خواهيم اسامی کسانی که امضای خود را پس گرفتند اعلام کنيد.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی خطاب به باهنر گفت: شما در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در چهارشنبه هفته گذشته گفتيد در خصوص طرح سؤال از رئيس جمهور درصحن علنی تصميم می‌گيريم که ما هم معنی اين تصميم گيری را فهميديم.

وی اضافه کرد: شما استعفای آقای علی مطهری را اعلام وصول کرديد تا طرح سؤال از رئيس جمهور از دستور کار مجلس خارج شود، البته اين اختيار مجلس است اما ما هم از هيئت رئيسه می‌خواهيم که اسامی نمايندگانی که امضای خود را پس گرفتند اعلام کنيد چرا که شايد هنوز هم امضای نمايندگان بالای ۷۴نفر باشد.

لازم به ذکراست که طبق قانون اگر يک چهارم نمايندگان مجلس يعنی ۷۴ نفر طرح سؤال از رئيس جمهور را امضا کنند، رئيس جمهور موظف است برای پاسخگويی به نمايندگان در مجلس حاضر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016