چهارشنبه 4 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع کارمندان اخراجی مقابل وزارت راه، کلمه

پس از ادغام دو وزرات خانه بزرگ راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، علیرغم شعار دولت در زمینه ایجاد اشتغال میلیونی در سال جاری، در اقدامی قابل تامل، ۳۰۰ کارمند قراردادی یکی از زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی بدون اطلاع قبلی از کار اخراج شدند.

مدیریت این مجموعه با نصب یادداشتی در ورودی‌های این مجموعه، اخراج این ۳۰۰ نفر را به اطلاع‌شان رسانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است که در بین این افراد، متخصصین زبده و ایثارگران نیز وجود دارند و از صبح امروز، این افراد در مقابل وزارتخانه تجمع کرده‌اند.

در این حال بی‌نیاز مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهر سازی در گفت‌وگو با خبرنگار اعتدال، تاکید کرد: به دستور آقای نیکزاد، این مساله سریعاً بررسی می‌شود و امروز ساعت ۱۶:۰۰ جلسه‌ای به همین منظور تشکیل و سعی خواهد شد تا این افراد‌، در قسمت‌های دیگر این وزارتخانه مشغول به کار شوند.

وی افزود: این افراد با شرکتی به نام «راه ابریشم» قرارداد داشته‌اند و قرار داد آنها تمام شده است. شرکت راه ابریشم از زیرمجموعه‌‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای وزارت راه بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016