جمعه 6 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشكر فيروزآبادي در واكنش به اظهارات وزير خارجه‌ آمريكا: سياستمداران آمريكا صداي مردم خود در وال استريت را نمي شنوند، ایرنا

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح در واكنش به اظهارات اخير وزير خارجه آمريكا گفت: سياستمداران آمريكايي كور و كر هستند و صداي مردم آمريكا در وال استريت را كه جلوي چشم و بيخ گوش آنان است، نمي شنوند؛ آن وقت سخنگوي آنان مي خواهد از ايران صدايي بشنود.

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از دفتر رييس ستاد كل نيروهاي مسلح ، سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي در جمع فرماندهان و مسوولان عالي رتبه نيروهاي مسلح اظهار داشت: ابر سرمايه داري و سياستمداران آمريكايي وابسته به آن كور و كرند و فريادي را كه جلوي چشم و بيخ گوش آنها در وال استريت بوده و عالم را پر كرده است، نمي شنوند آن وقت خانم كلينتون مي خواهد صدايي از ايران بشنود.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح تصريح كرد: اگر آنها كر و كور نبودند صدا و نور ملت ايران كه جهان را پر كرده است مي ديدند و مي شنيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فيروزآبادي گفت: دولت آمريكا تنها راهش، حذف نفوذ ابر سرمايه داري و گوش كردن به سخن مردم مظلوم آمريكا است؛ مردم مظلومي كه آتش آه آنها بنيان كاخ هاي ستم ابرسرمايه داري و صهيونيسم را خواهد سوزاند.

وي افزود: آنها كه در وال استريت فرياد مي زنند پشت به سرمايه داري كردند و رو به خدا و پيامبران او دارند؛ مسيري كه دست آنها را خواهد گرفت و بالا خواهد برد.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح اضافه كرد: ما حرف هاي مردم آمريكا را بطور دقيق مي شنويم و رنجوري آنها را مي بينيم و به وعده خدا، پيروزي آنها نزديك است.

فيروزآبادي همچنين با تسليت شهادت حضرت امام جواد (ع) در سخناني درباره آثار و بركات و عشق و شور بي نظير و وصف ناپذير مردم كرمانشاه در سفر پر بركت رهبر معظم انقلاب گفت: نيروهاي مسلح بايد با تمام توان به كمك مردم كرمانشاه براي توسعه و آباداني آن استان و به اين خوبي ها و محبت هاي مردم آن پاسخ شايسته دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016