دوشنبه 9 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمان‌پرست: در نامه‌ای اعتراضی به آمريکا عذرخواهی آن‌ها را خواستار شده‌ايم، ايسنا

سخنگوی وزارت امور خارجه نامه اعتراضی ايران به آمريکا درباره طرح ادعاهای اخير عليه کشورمان را تاييد کرد.

رامين مهمان پرست در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در حاشيه بازديد از هجدهمين نمايشگاه بين‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزود: آن‌چه آمريکايی‌ها عليه ايران ادعا کرده‌اند مورد اعتراض ايران بوده است و کشور ما در نامه‌ای از آن‌ها خواسته است که در اين‌باره با توجه به غيرمنطقی و غيرواقعی بودن اين ادعاها عذرخواهی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره چگونگی ارسال اين نامه به وزارت خارجه آمريکا گفت: در اخباری که منتشر شده است نحوه ارسال اين نامه مشخص است.

وی هم‌چنين با اشاره به سفر صالحی وزير امور خارجه کشورمان به کشورهای قطر و عراق اظهار کرد: جمهوری اسلامی ايران نسبت به برخی مسائل که در منطقه روی می‌دهد از جمله دخالت‌ها در مسائل داخلی کشورهای منطقه اعتراض دارد و معتقد است اين دخالت‌ها به ثبات در منطقه کمک نمی‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:‌ معتقديم هم‌انديشی و رايزنی ميان کشورهای منطقه برای حل مسائل موجود مفيد است و قائل به همگرايی و همکاری هستيم.

وی گفت: کشورهای زيادی از خارج از منطقه در منطقه ما حضور يافته‌اند و تلاش دارند ميان کشورهای منطقه فاصله ايجاد کنند که از اين طريق منافع رژيم صهيونيستی تامين می‌شود. آن‌ها سعی دارند همکاری ما با همسايگان‌مان را از بين ببرند.

وی گفت: مهمترين دستاوردهای سفرهای وزير امور خارجه رايزنی و شفاف سازی مواضع و مسائل موجود در منطقه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016