دوشنبه 9 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: استعفای خود را پس نگرفتم، ايسنا

اگر سؤال از رئيس جمهور در جريان کاری مجلس قرار گيرد استعفايم را پس می‌گيرم، اما واقعا بايد بنده اطمينان پيدا کنم که هيئت رئيسه در حرف خود جدی هستند و سؤالات به کميسيون‌ها ارجاع شده باشد.


ايلنا: علی مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه آيا استعفای خود از نمايندگی مردم در مجلس را پس گرفته‌ايد؟ گفت: بنده استعفای خود را پس نگرفتم بلکه آن را به روز چهارشنبه موکول کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مطهری که در غرفه ايلنا در نمايشگاه مطبوعات حضور يافته بود در توضيح اين کار خود گفت: استعفای من به اين دليل بود که هيئت رئيسه مجلس شورای اسلامی سؤال از رئيس جمهور را با صد امضاء نمايندگان مردم در طول چهار ماه گذشته در جريان کاری مجلس قرار نداد، اما ديروز از سوی هيئت رئيسه مجلس اعلام شد که سؤالات مطرح شده را به کميسيون‌های مربوط فرستاده است.

وی افزود: بنابراين اعلام هيئت رئيسه، اگر سؤال از رئيس جمهور در جريان کاری مجلس قرار گيرد استعفايم را پس می‌گيرم، اما واقعا بايد بنده اطمينان پيدا کنم که هيئت رئيسه در حرف خود جدی هستند و سؤالات به کميسيون‌ها ارجاع شده باشد.

وی گفت: اگر سؤال از رئيس جمهور واقعا در دستور کار مجلس قرار بگيرد بنده از استعفای نمايندگی اعلام انصراف می‌کنم اما همانطور که گفتم بايد از اين موضوع اطمينان پيدا کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016