سه شنبه 10 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست کمک فوری به زلزله زدگان ايرانی در ترکيه، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

هموطنان عزيز!

زلزله در شهر وان ترکيه و پس لرزه های آن نزديک ۵۰۰ تن از پناهجويان ايرانی را در معرض آسيب های جدی قرار داده است. جان اين افراد نه تنها به دليل پس لرزه ها، بلکه به علت سرمای شهر وان به مخاطره افتاده است و آنها نياز به کمک فوری دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين حادثه نزديک ۴۵۰ نفر از اهالی وان و حومه جان خود را از دست داده اند و صد ها تن نيز زخمی شده و بسياری از خانه ها ويران شده اند. متاسفانه برای امداد و کمک رسانی هنوز اقدام قابل توجهی انجام نشده است.

برای کمک رسانی به آنها، مرکز بين المللی حقوق بشر واقع در کانادا و دفتر برون مرزی کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی در اقدامی هماهنگ به جمع آوری کمک مالی و غير مادی دست زده اند.

لطفا برای همياری و کمک مالی به لينک زير مراجعه نموده و از نحوه کمک مالی آگاه شويد:
http://humanrightsintl.org/index5-2.htm

دانشجويان، روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر ايرانی که مدتها در ايران در سلول های انفرادی شکنجه شده بودند اينک در زندان ديگری جانشان در خطر است و به کمک ما نياز دارند.
http://www.komitedefa.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016