چهارشنبه 11 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جعفرزاده، عضو کميسيون اجتماعی مجلس: برخی بدون مطالعه گزارش تحقيق و تفحص، تخلف هزار ميلياردی در تأمين اجتماعی را تکذيب کرده‌اند، ايلنا

- برخی از مديران ادوار گذشته تخلف کرده‌اند
- برخی از شرکت‌‌‌‌ها نيز با اين که ما از مراجع قضايی و مجلس دستور بررسی داشتيم همکاری لازم را نداشته‌اند که در آينده به مراجع قضايی معرفی خواهند شد.


ايلنا: عضو کميسيون اجتماعی مجلس با اشاره به اينکه برخی از نمايندگان بدون مطالعه گزارش کميسيون تحقيق و تفحص مجلس و مطالب تکميلی عجله کرده و بحث تخلف هزار ميلياردی صورت گرفته در بخش تامين اجتماعی (شستا) را تکذيب کرده‌اند، گفت: اين واکنش سريع جای تعجب دارد. در گزارش تامين اجتماعی آمده است که اين تخلف در دوره‌های قبل صورت گرفته و سازمان بازنشستگی نيز از اين مطلب حمايت کرده است طبيعی است که در پرونده به اين بزرگی برخی را نگران کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سليمان جعفرزاده در گفت‌و‌گو با ايلنا افزود: مدارک و شواهد لازم نشان دهنده تخلفات صورت گرفته در اين بخش است که البته دولت دهم در بعضی از موارد با ازبرخی اين تخلفات برخورد کرده و حتی برخی از مسوولين امر از سمت خود برکنار شدند.

وی با اشاره به اينکه در مراحل تحقيق و تفحص شرکت ‌‌ها و اداره‌ها همکاری خوبی رابا نمايندگان داشته‌اند، گفت: بايد عنوان کنم که برخی از شرکت‌‌‌ها نيز با اينکه ما ازمراجع قضايی و مجلس دستور بررسی داشتيم همکاری لازم را نداشته‌اند که در آينده به مراجع قضايی معرفی خواهند شد.

اين نماينده مجلس با اشاره به اينکه بايد از هرگونه اظهار نظر عجولانه پرهيز شود، گفت: تخلف ممکن است در هر جايی صورت بگيرد و مراجع قضايی با اين مساله برخورد کند.

وی در ارتباط با اينکه آيا اپراتور سوم در اين تخلف دخيل بوده است يا خير تصريح کرد: متاسفانه وقت برای حضور و بررسی اين مساله نداشتيم و زمان برای تحقيق وتفحص دراين باره پايان رسيد.

وی ادامه داد: قرار بر اين است که بعد از تکميل گزارش مقدماتی و ارايه آن به هيات رييسه از آن‌‌ها درخواست دوماه فرصت اضافه داشته باشيم و بتوانيم مرحله طرح تحقيق وتفحص را به صورت کامل انجام بدهيم در غير اين صورت گزارش را کامل کرده و در صحن علنی قرائت شود.

جعفرزاده با انتقاد از اينکه برخی عنوان کرده‌اند که در اين تخلفات تعدادی از نمايندگان فعلی مجلس حضور دارند، گفت: تخلف صورت گرفته توسط برخی از مديران ادوار گذشته انجام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016