جمعه 13 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذیب اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه در حریت مبنی بر آمادگی ایران برای جنگ، مهر

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا خبر منتشره در روزنامه انگلیسی زبان حریت چاپ ترکیه را که به نقل از صالحی وزیر امور خارجه کشورمان نوشته بود"ایران همواره آماده جنگ است" را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه منتشره توسط سفارت کشورمان آمده است:

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ضمن تکذیب اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه کشورمان مندرج در روزنامه حریت دیلی نیوز مورخ 12.8.90تحت عنوان iran is always ready for war ، اعلام می دارد جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ خود آغاز کننده هیچ جنگی نبوده، ولی در مقام دفاع که حق طبیعی و مشروع هر ملت و کشوری است، همواره آمادگی دفاعی خود را حفظ کرده است.

اظهارات وزیر محترم امور خارجه نیز مبین سیاست فوق بوده است. خبرنگار روزنامه مذکور، برداشت خود را از اعلام این سیاست اصولی و پایدار جمهوری اسلامی ایران توسط وزیر محترم در جریان مصاحبه با ایشان با تیتر نامناسب و با هدف مربوط نمودن آن با فضا سازی رسانه های صهیونیستی منتشر ساخته است، که بدینوسیله ضمن اظهار تاسف، انتساب آن را به وزیر محترم امور خارجه تکذیب می نماید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016