سه شنبه 17 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ربایندگان، فرزند شهاب الدین صدر را آزاد کردند، احتمالا کار جريان انحرافی بود، خبرآنلاين

مجلس - علیرضا صدر فرزند نایب رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه آزاد شد.

به گزارش خبرآنلاین علیرضا صدر فرزند شهاب الدین صدر نماینده تهران که روز شنبه توسط افراد ناشناس ربوده شده بود دوشنبه شب آزاد شد.

***

چه کسانی عامل ربودن فرزند نايب رييس مجلس بودند؟

مجلس - عليرضا صدر فرزند نايب رييس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه آزاد شد.


به گزارش خبرآنلاين عليرضا صدر فرزند شهاب الدين صدر نماينده تهران که روز شنبه توسط افراد ناشناس ربوده شده بود، دوشنبه شب آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عليرضا صدر در گفت و گو با خبرآنلاين ماجرای ربوده شدنش را توضيح داد و گفت: شنبه شب دو خودروی لندکروز مشکی ماشين من را در يکی از خيابان‌های تهران متوقف کردند و مرا از ماشين پياده کردند. آن‌ها به صورتم چشم بند زده و دست‌هايم را بستند و مرا به مکانی ناشناخته که ساختمانی شخصی بود بردند. ربايندگان مرا تهديد کردند تا بر عليه پدرم مطالبی را به زبان بياورم اما من چيزی نگفتم. ربايندگان دوشنبه شب با چشم بسته و پس از يک ساعت و نيم گرداندن در خيابان‌ها مرا کنار خودروی خودم رها کردند.

خانواده دکتر صدر بر مبنای سوالات و خواسته‌های ربايندگان از دکتر عليرضا صدر، احتمال سازماندهی اين ماجرا از سوی جريان انحرافی را قوی می‌دانند.

خانواده دکتر صدر گفتند: مقامات امنيتی اقدام به آدم ربايی را کار عناصر خودسر دانسته و وعده پيگيری و بررسی آن را داده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016