شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذیب خبر روزنامه کیهان از «ارتباط رضا پهلوی با سران جنبش سبز»

حکومت جمهوری اسلامی، برای انحراف اذهان عمومی از مشکلات داخلی و خارجی که با آن دست و پنجه نرم می کند، با استفاده از رسانه های خبری وابسته به آقای علی خامنه ای، بار دیگر اقدام به انتشار اخبار و تبلیغات دروغ به منظور تضعیف حرکت های آزادیخواهانه و ایجاد اختلاف و جنگ روانی کرده است.

کیهان شریعتمداری در شمارۀ ۱۷ آذر ۱۳۹۰، مطلبی تحت این عنوان چاپ نموده است:

رضا پهلوی: با سران جنبش سبز! ارتباط نزدیک دارم

در این راستا لازم می دانیم چند نکته را در اینجا متذکر شویم:

آقایان موسوی و کروبی در شرایط غیرانسانی در حصر انفرادی بسر می برند و حتی خانواده های ایشان تحت فشار هستند و امکان ارتباط با آنها را به سختی دارند، چگونه رضا پهلوی می تواند با آنها در تماس باشد؟!

دموکراسی به شهروندانی وابسته است که اطلاعات مطمئن و صحیح در دست دارند. نخستین اصل از وظایف روزنامه نگاری، رسیدن به حقیقت در یک فضای واقعی و عینی می باشد. منابع و روش های روزنامه نگاران باید تا حد امکان روشن باشد، تا مخاطبان بتوانند اطلاعات را ارزیابی کنند.

تنها مدرک و اسنادی که منابع خبری این نظام برای سرپوش گذاشتن به افترازنی و تهمت به آن متکی است، اعتراف گیری اجباری از زندانیان سیاسی – عقیدتی جلوی دوربین های ماموران اطلاعات بوده است.

لذا، لازم می دانیم ضمن تکذیب این خبر، قاطعانه اعلام کنیم که هیچ گونه مذاکره ایی با سران در بند جنبش سبز و رضا پهلوی صورت نگرفته است.

هر چند اکنون این حکومت با شایعه سازی و ایجاد شکاف و اختلاف در بین مبارزین، سخت در تلاش هست به اهداف شوم خود برسد. ولیکن، در اینجا با قاطعیت اعلام می کنیم که این اقدامات حکومتی، عزم ملی را در راه آزادی همه زندانیان سیاسی – عقیدتی کشورمان راسخ تر می کند و هیچ مانعی نمی تواند مبارزین را از ادامۀ این راه بازدارد.

پاینده ایران
دبیرخانۀ رضا پهلوی



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016