دوشنبه 12 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس پارلمان عربی از اتحاديه عرب خواست ناظران خود را در اعتراض به ادامه سرکوب در سوريه از اين کشور فرا خواند، العربيه

دبی-العربيه.نت - علی الدقباسی رئيس پارلمان کشورهای عربی روز يکشنبه ۱-۱-۲۰۱۲ از نبيل العربی دبير کل اتحاديه عرب خواست ناظران اين اتحاديه را فورا از سوريه فرا خواند.

به گزارش تلويزيون العربيه الدقباسی با انتشار بيانيه ای دليل اين درخواست را ادامه سياست سرکوب رژيم سوريه عليه مردم اين کشور اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس پارلمان کشورهای عربی همچنين از اتحاديه عرب خواست تا با اتخاذ تدابير جدی از ادامه ريخته شدن خون غير نظاميان در سوريه جلوگيری کند .

وی در بيانيه خود اظهار داشت که رژيم سوريه به دليل ادامه سرکوب مفاد پروتوکل اتحاديه عرب را نقض کرده است.

الدقباسی افزود : "رژيم سوريه با وجود ناظران اتحاديه عرب همچنان به کشتار روزانه مردم ادامه می دهد، اين مساله هدف از ارسال ناظران را زير سئول برده است."

در همين حال شورای هماهنگی تظاهرات در سوريه گزارش داد در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از معترضان در شهرهای حمص، درعا، حماه و نيز در حومه دمشق به ضرب گلوله نيروهای نظامی کشته شدند.

اين در حالی است که مصطفی الدابی رئيس ناظران اتحاديه عرب در گفتگويی اظهارات يکی از ناظران را که گفته بود تک تيراندازان رژيم سوريه را با چشمان خود ديده است، رد کرد.

الدابی که يک نظامی سودانی است بر خلاف آنچه بر روی يوتيوب نشان داده شد، اعلام کرد، يکی از ناظران اتحاديه گفته است " در صورت مشاهده " تک تيرانداز از بودن آنها گزارش خواهد داد.

پيشتر يکی از ناظران اتحاديه عرب از کشور مراکش که با عده ای از معترضان گفت و گو می کرد اظهار داشت که با چشمان خود تک تيراندازان رژيم سوريه را ديده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016