شنبه 17 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون نیروی هوایی ارتش در گفتگو با ایرنا: توانایی بستن تنگه هرمز را داریم

تهران- معاون هماهنگ كننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت كه این نیرو امروز توانمندتر از هر زمان دیگر، آمادگی كامل دارد در صورت وقوع هر گونه تهدیدی علیه كشورمان و با تصمیم مسوولان كشور، تنگه هرمز را ببندد.

امیر سرتیپ دوم خلبان 'عزیز نصیرزاده' در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش از این توانمندی برخوردار است كه در كنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این اقدام را انجام دهد.

وی با یادآوری دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در طول بیش از سه دهه گذشته كه با وجود تحریم های غرب علیه كشورمان حاصل شده است، تصریح كرد كه این نیرو مدرن ترین تجهیزات به روز دنیا را در اختیار دارد كه این تجهیزات كاملا بومی است و طراحی و تولید آن توسط متخصصان جوان و توانمند ایرانی انجام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده خاطرنشان كرد: نیروی هوایی ارتش به همراه سایر یگان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هر تهدید دشمن قاطعانه پاسخ خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016