دوشنبه 3 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرتضی طلايی: هنوز دليل رد صلاحيتم مشخص نيست، مهر

مرتضی طلايی يکی از دو عضو شورای شهر تهران که برای حضور در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بود رد صلاحيت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پروين احمدی نژاد عضو کميسيون برنامه و بودجه از گرمسار و مرتضی طلايی که رياست کميسيون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران را بر عهده دارد از شهر اصفهان برای حضور در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده بودند که تنها صلاحيت احمدی نژاد تاييد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس کميسيون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با تاييد رد صلاحيت خود از سوی هيات نظارت شورای نگهبان به خبرنگار مهرگفت: هنوز به طور رسمی اعلام نکرده اند که رد صلاحيت شده ام اما شنيده ام که صلاحيتم در اصفهان تاييد نشده است.

وی ادامه داد: هنوز دليل عدم تاييد صلاحيتم مشخص نيست اما نسبت به آن اعتراض می کنم.

مرتضی طلايی در سال ۷۰ به فرماندهی پليس شهر اصفهان منصوب شد و پس از آن به تهران آمد و به عنوان رييس پليس تهران بزرگ فعاليت های را خود در نيروی انتظامی ادامه داد. او در سال ۸۶ و در زمان فرماندهی سرداراسماعيل احمدی مقدم رئيس کل ناجا با درجه نظامی سردار سرتيپ پاسدار بازنشسته شد و هم اکنون نيز در شورای شهر تهران حضور دارد.

به گزارش مهر، در اين مرحله داوطلبانی که از سوی هيئت‌های استانی صلاحيتشان مورد تأئيد قرار نگرفته است، طبق تبصره۳ ماده ۵۲ قانون برای اعلام اعتراض ۲۴ ساعت زمان دارند تا اعتراضشان را به صورت مکتوب به شورای نگهبان ارائه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016