شنبه 8 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيري عامل تيراندازي به پرسنل ارتش در خرم‌آباد، ایسنا

فرمانده انتظامي لرستان از دستگيري عامل تيراندازي به پرسنل ارتش در خرم‌آباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار کاظم عليزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سکوت نيروي انتظامي در ابتداي وقوع اين حادثه به خاطر اين بود که واقعيت موضوع را کشف و به مردم اطلاع‌رساني کنيم.

وي با بيان اينکه هر فردي که در اوايل حادثه در محل حضور مي‌يافت حدس و گمان داشت که گروه ترور عامل حادثه بوده است، ادامه داد: با ورود اهل فن و کارشناسان تشخيص داده شد که موضوع تيراندازي اختلاف بين متهم به قتل و مقتول بوده و اصلا مساله امنيتي و تروريستي نبوده است.

فرمانده انتظامي لرستان با بيان اينكه تيراندازي از سوي متهم به قتل که موتورسوار بوده و صورت خود را کاملا پوشانده در ساعت 6:27 هنگامي که مقتول به همراه شش نفر ديگر منتظر سرويس اياب و ذهاب محل خدمت خود بود، انجام شده است، گفت: متهم به قتل اقدام به شليک 18 گلوله به سمت مقتول و فرد کناري وي كرده که متاسفانه مقتول در دم فوت و نفر کناري نيز مجروح شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، عليزاده اظهارکرد: با کار کارشناسي در ساعت 10:30 همان روز به اين نتيجه رسيديم که موضوع از بحث گروهکي خارج و موضوع شخصي و با انگيزه انتقام بوده است.

وي با بيان اينکه دستگاه اطلاعاتي، نيروهاي مسلح و دستگاه قضا به جمع‌آوري اطلاعات و بررسي صحنه جرم پرداختند و نظرات با اين موضوع که بين متهم به قتل و مقتول اختلاف وجود داشته قوت يافت و پليس جنايي وارد عمل شد تصريح کرد: پس از تحقيق و جستجو، متهم به قتل متولد 1357 شناسايي شد، وي يك نظامي اخراجي بوده است.

عليزاده ادامه داد: متهم اعتراف کرد که به قصد انتقام‌جويي سلاحي را خريده و تيراندازي هوايي انجام داده تا بتواند به هدف خود که مقتول بوده شليک کند و انگيزه‌اي از شليک به مجروح يا فرد دوم اين حادثه نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016