شنبه 8 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون پارلمانی احمدی نژاد: عوامل ايجاد اخلال در بازار سكه و ارز شناسايي شدند، ایلنا

معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به ادعای برخی مبنی بر اینکه دولت برای تامین کسری بودجه نرخ ارز را افزایش داده گفت: این افترا یکی از ناجوانمردانه‌ترین تهمتهایی بوده که تا کنون به دولت زده شده است.

به گزارش ایلنا، ميرتاج الدینی تصریح کرد: چطور امکان دارد دولت برای تامین کسری بودجه خود دست به چنین اقدامی بزند که زیان‌هایش بیشتر از منافعش باشد و به التهاب و اخلال در اقتصاد کشور دامن بزند؟

وی ضمن تاکید بر محفوظ بودن پیگیری حقوقی این افترا خاطر نشان کرد: مدعی العموم می‌بایستی به چنین تهمت بزرگی واکنش نشان داده و روند رسیدگی به آن را در دستور رسیدگی قرار دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص اختلالات اخیر در بازار ارز و سکه اظهار کرد: بنده از نزدیک شاهد برگزاری جلسات متعدد در دولت به منظور رسیدگی و تنظیم بازار قیمت ارز و سکه حتی در ایام تعطیل بودم که خوشبختانه به نتایج خوبی منتج شد و حباب بوجود آمده شکسته خواهد شد و آثار آن به زودی آشکار می‌شود.

ميرتاج الدینی از وجود تشکیلات سازماندهی شده برای اخلال در بازار ارز و سکه خبر داد و افزود: ایجاد اخلال و التهاب در بازار ارز و سکه از سوی برخی سازماندهی شده بود که عوامل به خوبی شناسایی شدند و به اطلاعاتی در خصوص عوامل اقتصادی و رسانه‌ای و نقش آن‌ها دست پیدا کرده‌ایم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016