چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
11 بهمن» مخالفت هند و ترکيه با تحريم نفتی ايران، دويچه وله
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس کميسيون انرژی مجلس: تحريم قطعی نيست، ايلنا

- در صورت بروز تحريم نفتی، منابع صندوق ذخيره ارزی کاهش می يابد


ايلنا: رييس کميسيون انرژی مجلس ضمن تاکيد بر قطعی نشدن تحريم نفتی ايران، اظهار داشت: در صورتی که چنين امری رخ دهد دولت ناچار به کاهش صادرات خواهد شد و اين امر ناگريز در بودجه نيز اثرات خود را بر جای می گذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران در گفت وگو با خبرنگار ايلنا به اثرات نامطلوب کاهش صادرات بر بودجه اشاره کرد و گفت: دولت برای جبران کسری بودجه که به دليل تحريم ايجاد می شود ناچار است قيمت نفت را در بودجه بالاتردر نظر بگيرد اين درحالی است که طبق قانون اگر هنگام فروش نفت ، قيمت از آنچه در بودجه پيش بينی نشده است بالاتر برودما به التفاوت آن بايد به حساب صندوق ذخيره ارزی واريز شود.

وی ادامه داد: بديهی است با محدوديت هايی که در امر فروش پيش می آيد اين ما به التفاوت کاهش يافته ولذا آنچه در صندوق ذخيره ارزی واريز می شود نيز بسيار کاهش می يابد از اين منظر منابع صندوق آسيب می بيند.

کاتوزيان در خصوص اينکه در صورت قطعی شدن تحريم ، چه کشورهايی طرف قرارداد ايران خواهند بوداظهار بی اطلاعی کرد وگفت: تاکنون وزارت نفت هيچ گونه رايزنی در اين باره با کميسيون انرژی نداشته است ولی امروز (سه شنبه) در خصوص احتمال تحريم اروپا و مسايل نظير آن طی نشستی در کميسيون بحث و بررسی خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016