جمعه 14 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح دوفوریتی مجلس برای قطع خرید از شرکت سامسونگ به دلیل اقدام ضد ایرانی، فارس

خبرگزاری فارس: رئیس‌ کمیسیون اقتصادی مجلس با پشیمان کننده خواندن واکنش مجلس به تیزرضدایرانی سامسونگ، گفت: عذرخواهی شرکت سامسونگ از ملت ایران گرچه لازم اما کفایت نمی‌کند.

ارسلان فتحی‌پور رئیس‌ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از تلاش مجلس برای تجدید نظر در ارتباط با شرکت سامسونگ که اخیرا تیزر ضدایرانی پخش کرده است، خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت سامسونگ در اکثر خانه‌های ایرانی، کالا دارد، افزود: شرکت سامسونگ برای خرسندی صهیونیست‌های اقدام به تولید تیزر تبلیغی ضدایرانی کرده در حالی که فراموش کرده است با ایران بیشترین مراوده اقتصادی دارد.

فتحی‌پور پاسخ مجلس ایران به تیزر تبلیغی شرکت سامسونگ را پشیمان کننده خواند و گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس به زودی در این باره بیانیه‌ای صادر خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس‌کمیسیون اقتصادی مجلس از احتمال مطرح شدن طرح 2 فوریتی در مجلس خبر داد که به گفته وی، این طرح تمامی خریدها از شرکت سامسونگ را ممنوع خواهد کرد.

وی در پایان گفت که عذرخواهی شرکت سامسونگ از ملت ایران گرچه لازم اما کفایت نمی‌کند و مسئولان این شرکت باید در این باره پاسخگو باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016