پنجشنبه 20 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: فرمانده ارتش آزاد سوريه بازداشت شد


خبرگزاری فارس: منابع مطلع اعلام کردند که ارتش سوريه يک افسر فراری ارتش خود را که با ترکيه و گروهک‌های مسلح همکاری می‌کرد و از موسسان گروهک مسلح تروريستی «ارتش آزاد سوريه» است، بازداشت کرده‌اند.

به گزارش فارس، يک منبع آگاه در آنکارا پايتخت ترکيه اعلام کرد که ارتش سوريه موفق شده است رياض الاسعد افسر فراری خود را که به ترکيه گريخته بود بازداشت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از تشکيل گروهکی از افراد مسلح تروريست در خاک ترکيه عليه سوريه موسوم به «ارتش آزاد سوريه»، رياض الاسعد فرمانده آن تعيين و اعلام شد که اين گروهک تا سرنگونی نظام سوريه به فعاليت خود ادامه می‌دهد.

پايگاه خبری دام‌پرس سوريه، روز گذشته اعلام کرد که ارتش سوريه رياض الاسعد را که سرهنگ سابق ارتش سوريه بود و از موسسان ارتش آزاد سوريه به شمار می‌رود، در شهرک کفر تخاريم در استان ادلب (هم‌مرز با ترکيه) بازداشت کرده است.

پايگاه خبری شبکه المنار لبنان نيز شب گذشته به نقل از يک منبع آگاه سوری اعلام کرد که ارتش سوريه صيدی گرانبها به دست آورده است.

دام‌پرس افزود: منابع متعدد خبری دو شب گذشته از عمليات نظامی امنيتی گسترده ارتش سوريه در نزديک مرزهای ترکيه خبر داده بودند.

اخيرا نيز خالد العبود نماينده پارلمان سوريه نيز با تاييد بازداشت ۴۹ عنصر اطلاعاتی ترکيه در خاک سوريه، تاکيد کرده بود که ارتش سوريه سرانجام رياض الاسعد را به سوريه بازخواهد گرداند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016