پنجشنبه 20 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد روحانی: انجمن حجتيه در دفتر رئيس جمهور، جا خوش کرده است، سايت بنياد تاريخ پژوهی


سايت بنياد تاريخ پژوهی متعلق به حجت الاسلام والمسلمين سيدحميد روحانی، بخشی از سخنان وی را که به مناسبت دهه فجر ايراد شده، منتشر کرده است.

سيد حميد روحانی در اين سخنرانی گفته است:

*امروز جاه‌طلبی‌ و شهوت‌ قدرت و منصب است که خودی‌ها را به جان هم انداخته و باندبازی‌ها و جناح‌بندی‌ها پديد آورده است.
*اين قدرت‌طلبی و مقام‌پرستی است که برخی از مسئولان را به بيراهه کشانده و به رويارويی با مقام معظم رهبری واداشته است.
اين عناصر مغرور و از خود راضی و کم ظرفيت که به دنبال چند استقبال و پيشواز و چند کف و سوت و ساز، خود را گم کرده و فرعون‌گونه ادعای خدايی دارند اگر روزی حضرت ولی عصر امام زمان ظهور کند و بر خلاف اميال نفسانی و مقام‌پرستی آنان دستوری فرمايند بی‌ترديد با آن حضرت به ستيز برمی‌خيزند، چنانکه امروز با نايب برحق آن بزرگوار سر ناسازگاری دارند و با بست‌نشينی در منزل و فتنه‌آفرينی به مقام رهبری از پشت خنجر زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


*آيا شما گمان داريد که حضرت امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشريف از بيم امريکا و انگليس و صهيونيست‌های جنايت‌پيشه در پس پردة غيبت نشسته است؟! نه، اين به اصطلاح خودی‌ها هستند که از روی خودپرستی‌ها، جاه‌طلبی‌ها و پليدی های روحی راه ظهور آن حضرت را سد کرده‌اند.
*حضرت امام عصر (عج)‌ امروز از بيم کسانی که در پس پرده غيبت قرار گرفته‌اند که با خواندن «اللهم عجل لوليک‌الفرج» می‌خواهند يک امپراطوری مادام‌العمر برای خود تدارک ببينند، از اين سو دم از امام زمان می‌زنند و از آن سو به نايب امام از پشت خنجر می‌زنند، با دشمنان اسلام در پشت پرده به مذاکره می‌نشينند، دم از عدالت و صداقت و راستی می‌زنند ليکن عناصر فاسد، منحرف و دزدان بيت‌المال را در اطراف خود گرد می‌آورند و از آنان حمايت می‌کنند.
*انجمن حجتيه که اکنون در دفتر رياست جمهوری جاخوش کرده است با تز شيطانی «بايد فساد را گسترش داد تا امام زمان ظهور کند» اختلاس، رشوه و دستبرد به بيت‌المال و فساد اخلاقی و اقتصادی را هرچه شديدتر گسترش می‌دهد و گرانی و تورم و هرج و مرج اقتصادی را دامن می‌زند تا نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشد و توده‌ها را ضد اين نظام بشوراند تا زمينه برای ظهور امام زمانشان (امريکا ـ انگليس) فراهم شود.
*فتنه‌گران ورشکسته برای رخنه در مراکز کليدی امروز با منحرفان تازه به دوران رسيده با يکديگر کنار آمده و هدف‌های مشترکی را دنبال می‌کنند، از جمله اين هدف‌ها رويارويی با مقام رهبری و اصل ولايت فقيه، به بيراهه کشاندن اسلام ناب محمدی و ترويج اسلام امريکايی زير پوشش «اسلام ايرانی» مذاکره با شيطان بزرگ به منظور هموار کردن راه ورود و نفوذ آن دشمن تبهکار به ايران است که ماهرانه دنبال می‌شود.
* جهانخواران با تحريم بانک مرکزی و نفت ايران توطئه‌های ديرينه خود را ضد ملت ايران پی می‌گيرند و دوستان ملت اسرائيل و پيروان اسلام ايرانی نيز با سکوت مرموزانه در برابر افزايش بهای سکه و دلار، برای توطئه‌گران خارجی دستاويزی فراهم می‌کنند که به دروغ اعلام کنند تحريم بانک مرکزی و نفت موجب افزايش مهارگسيخته بهای سکه و دلار شده است.
*اين‌گونه خيانت‌ها و شيطنت‌ها است که تروريست‌های امريکايی ـ انگليسی ـ صهيونيستی را جرأت و جسارت می‌بخشد که دانشمندان عزيز ما را ترور کنند و با کمال گستاخی آن را آشکارا اعلام کنند و به آن ببالند .اگر در برابر هر ترور و خرابکاری مزدوران امريکايی ـ صهيونيستی در ايران فرزندان انقلاب به منافع استعماری امريکا و صهيونيسم و اتباع نظامی آنان در سراسر جهان يورش می‌بردند و ضربه جانانه‌ای وارد می‌کردند، بی‌ترديد جهانخواران به خود رخصت نمی‌دادند در کشور ايران به ترور دست بزنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016