سه شنبه 2 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم ۲۲ سال و ۹ ماه زندان برای ۱۱ فعال آذری، رهانا

خانه حقوق بشر ايران - شعبه اول دادگاه انقلاب تبريز با صدور حکمی، يازده نفر از فعالين آذربايجانی را در مجموع به بيست و دو سال و ۹ ماه و سه روز حبس محکوم کرده است.

در اين حکم موسی برزين خلفه لی، وکيل دادگستری به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم عليه امنيت کشور به دو سال حبس تعزيری و به اتهام تبليغ عليه نظام از طريق مصاحبه با راديوهای خارجی و اطلاع رسانی در ارتباط با وضعيت موکلين‌اش به سه ماه و يک روز حبس تعزيری محکوم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «خانه حقوق بشر ايران» تقی سلحشور به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم عليه امنيت کشور به دو سال حبس تعزيری و از بابت اتهام عضويت در گروه «قورتولوش» که هدف آن بر هم زدن امنيت کشور اعلام شده به سه ماه و يک روز حبس تعزيری محکوم شده است.

مهدی حميدی شفق به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم عليه امنيت کشور به دو سال حبس تعزيری و به اتهام تبليغ عليه نظام جمهوری اسلامی از طريق مصاحبه با راديو های خارجی به سه ماه و يک روز حبس تعزيری محکوم شده است.

مصطفی عوض پور، وحيد شيخ بگلو، علی حاج ابول لو (حسن ارک) ، جمشيد زارعی، عزيز پورولی، احمد رياضی مبارکی، محمود فضلی و مهدی توری هشت متهم ديگر همگی به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم عليه امنيت کشور، به دو سال حبس تعزيری محکوم شده‌اند که يک سال از آن به حالت تعليق در آمده است.

اين افراد به همراه ۱۸ نفرديگر در روز دوم شهريور ماه سال جاری در محله ی قوم تپه ی تبريز و در منزل پدری مصطفی عوض پور دستگير شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016