جمعه 5 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر رييس‌جمهوری: دولت در انتخابات از شخص يا گروهي حمايت نمي‌كند، ایسنا

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات دفتر رييس‌جمهور با صدور اطلاعيه‌اي هرگونه حمايت دولت و شخص رييس‌جمهور از يك يا چند جريان سياسي خاص در انتخابات مجلس را تكذيب ‌كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران ايسنا) در اين اطلاعيه آمده است:

در پي القاء شائبه حمايت دولت و شخص رييس‌جمهور محترم از يك يا چند جريان سياسي در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از سوي برخي رسانه‌هاي گروهي، ضمن تكذيب اخبار منتشره نكات ذيل را به استحضار ملت شريف ايران مي‌رساند؛



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱- انتخابات نماد مردم‌سالاري ديني و متعلق به اين ملت بزرگ است. هيات دولت جمهوري اسلامي نيز در كنار ملت بزرگوار و مانند آنان وظيفه قانوني، شرعي و ملي خود را انجام خواهد داد.

۲- ضمن احترام به تمامي افراد، احزاب و گروه‌هاي سياسي كه در صحنه انتخابات خود را در معرض آراء مردم قرار داده‌اند، ابراز مي‌دارد دولت خدمتگزار متعلق به همه ملت است و هيچ جريان و جناح خاصي از طرف دولت در رقابت انتخاباتي حضور ندارد.

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات دفتر رييس‌جمهور


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016