پنجشنبه 18 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران در دستور کار امروز شورای حکام آژانس انرژی اتمی، خبرآنلاين


انرژی‌هسته‌ای - موضوع ايران امروز (پنجشنبه) در دستور کار شورای حکام آژانس بين المللی انرژی اتمی قرار دارد.

پارچين، بهانه جديد عليه ايران

موضوع ايران در دستور کار ديروز (چهارشنبه)شورای حکام قرار داشت ولی جلسه اين شورا ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی ناگهان متوقف و بررسی موضوع ايران به امروز موکول شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايرنا در اين باره نوشت هرچند تاکنون هيچ مقام رسمی در خصوص علت توقف نشست روز چهارشنبه آژانس اعلام نظری نکرده است ولی برخی ديپلمات ها در وين گفته اند که اين جلسه برای «رايزنی های بيشتر» در خصوص موضوع ايران، يک روز به تعويق افتاده است.

به گفته اين ديپلمات ها، در پی شکست چند کشور معدود غربی برای همراه کردن ديگر اعضای شورای حکام بويژه چين و روسيه و اعضای جنبش عدم تعهد برای صدور يک قطعنامه عليه ايران، آنها با فشار بر شورای حکام، بررسی موضوع ايران را به تعويق انداخته اند تا از طريق رايزنی های بيشتر حداقل بتوانند بيانيه ای ضعيف در باره ايران به تصويب برسانند.

علی اصغر سلطانيه، سفير ايران در آژانس هفته پيش در نشست سه ساعته توجيهی سفرای کشورهای عضو با حضور هرمان ناکارتس معاون مديرکل، به اعضای اين شورا توصيه کرد، از فرآيند گفت وگوها استقبال کنند.

در اين جلسه که پشت درهای بسته برگزار شد، گزارش جديد مديرکل آژانس در باره ايران مورد بررسی قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016