سه شنبه 1 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیرکل نشر و ریالی بانک مرکزی: رسيدن قيمت سکه به يک ميليون تومان صحت ندارد، ايلنا

با تمهيدات انديشيده شده در اين زمينه قيمت سکه همچنان بين ۸۰۰ تا ۸۲۰ هزار تومان در نوسان خواهد بود.


ايلنا: مديرکل نشر و ريالی بانک مرکزی با تکذيب افزايش قيمت سکه در فروردين و ارديبهشت ماه تا يک ميليون تومان گفت: با تمهيدات انديشيده شده در اين زمينه قيمت سکه همچنان بين ۸۰۰ تا ۸۲۰ هزار تومان در نوسان خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباس کمره‌ای در گفتگو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت: با تداوم ارائه پيش فروش سکه و اينترنتی کردن آن در آينده قيمت سکه طی ماه‌های آينده روند ثابتی را خواهد داشت.

وی اظهارات برخی از کار‌شناسان مبنی بر افزايش قيمت سکه به يک ميليون تومان را تکذيب کرد و گفت: بانک مرکزی امسال بر خلاف سال گذشته بازار سکه را رصد خواهد کرد و التهابات اين بازار را با استفاده از تمهيدات لحظه‌ای و متناسب با نياز بازار و سيستم عرضه و تقاضا را اتخاذ می‌کند.

مديرکل نشر و ريالی بانک مرکزی همچنين از حراج سکه به صورت محدود خبر داد و گفت: بانک کارگشايی در اين زمينه نيز برای کاهش التهاب سکه به سيستم پيش فروش ارائه سکه کمک خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016