سه شنبه 8 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل پارس جنوبی: تحريم‌ها هيچ اثری بر صنعت نفت نداشته است

خبرگزاری فارس: مديرعامل پارس جنوبی گفت: تحريم‌ها هيچ اثری بر صنعت نفت نداشته است.

مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلويه با اشاره به سفر تاريخی مقام معظم رهبری به عسلويه اظهار داشت: سفر معظم ‌له در هشتم فروردين سال گذشته برای صنعت نفت و استان بوشهر يک نقطه تاريخی و ماندگار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين سفر تاريخی در تزريق روحيه جهادی در راهبردی‌ترين منطقه اقتصادی کشور بسيار تاثيرگذار بود و اهميت زيادی داشت.

مديرعامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، هم در تاريخ هشتم فروردين و هم در هشت روز مانده به انتهای سال ۹۰ از صنعت نفت بازديد داشت و ايشان استراتژی‌های جديد و ارزشمندی برای پيشرفت کشور ترسيم کردند و در مشهد مقدس نيز بيانات مهمی به صورت شفاف فرمودند که ارزش والايی دارد.

نصوری در ادامه بر حرکت رو به رشد صنعت نفت تاکيد کرد و يادآور شد: با وجود تحريم‌ها و تهديدات دشمنان روند رو به رشد صنعت نفت تداوم دارد و تحريم‌ها هيچ اثری بر صنعت نفت نداشته است.

اين مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون با تلاش متخصصان داخلی شاهد پيشرفت مناسبی در فازهای مختلف هستيم و با تدابير ارزنده مهندس قاسمی در وزارت نفت به سمت پيشرفت و توسعه حرکت می‌کنيم.

مديرعامل پارس جنوبی با بيان اينکه اولويت وزارت نفت توسعه ميادين مشترک است گفت: توسعه فازهای پارس جنوبی و ساير ميادين مشترک مهم‌ترين اولويت وزارت نفت است.

وی در ادامه در ارتباط با اجرای مصوبه استخدام ۵۰ درصدی در پارس جنوبی نيز بيان داشت: از سهميه ۵۰ درصدی استخدام نيروهای بومی حدود ۴۶ درصد را جذب کرده‌ايم و چند نفری را نيز که جذب نکرده‌ايم مدرک کارشناسی ارشد مرتبط نداشته‌اند.

نصوری در پايان متذکر شد: در سال توليد ملی و سرمايه و کار ايرانی بايد از همه فرصت‌ها به نحو مطلوب و بهينه بهره ببريم و نبايد فرصت‌ها را هدر دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016