شنبه 19 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماینده مجلس: ایران مطلقا به دنبال تولید سلاح هسته‌ای و نگهداری یا کاربرد آن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس نماینده تهران در مجلس با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مطلقا به دنبال تولید سلاح هسته‌ای و نگهداری و یا کاربرد آن نیست، گفت: در دکترین نظامی جمهوری اسلامی سلاح هسته‌ای نمی‌گنجد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در واکنش به شانتاژآفرینی برخی رسانه‌های خارجی درباره مصاحبه اخیر وی با یکی از رسانه‌ها، اظهار داشت: بنده به صورت قاطع اعلام می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران مطلقا به دنبال تولید سلاح هسته‌ای و نگهداری یا کاربرد آن نیست.

وی با تأکید بر اینکه اصلاً در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران سلاح هسته‌ای نمی‌گنجد، افزود: ما هرگز نیازی هم به تولید سلاح هسته‌ای یا بکار بردن آن نداریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم تهران در خانه ملت بر همین اساس یادآور شد: ملتی که با قدرت علمی، سیاسی و توانایی‌های ابتکاری و خلاقیت خودش و با انسجام و وحدت خود، می‌تواند اهدافش را دنبال کند و قصد تجاوز به هیچ کشوری را ندارد، نیازی به سلاح هسته‌ای هم ندارد.

وی همچنین اعلام کرد: هر چیزی که خلاف این موضوع از طرف بنده گفته و یا نقل شده باشد را تکذیب می‌کنم.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در خاتمه متذکر شد: رهبر معظم انقلاب هم به عنوان قائد عظیم‌الشأن نظام جمهوری اسلامی و هم مرجع تقلید این ملت و مسلمانان فتوا داده‌اند که تولید سلاح هسته‌ای حرام است و کسی هم هرگز از فتوای ایشان عدول نخواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016