شنبه 2 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران به دنبال کسب حمایت صندوق بین‌المللی پول برای مقابله با تحریم‌ها

بی بی سی: روابط عمومی بانک مرکزی ایران از دیدار محمود بهمنی، رئیس بانک مرکزی با کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین‌المللی پول خبر داده است.

بنا بر این گزارش، در این دیدار که در حاشیه نشست بهاره مشترک صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن انجام شد، رئیس بانک مرکزی ایران با اشاره به آثار مالی تحریم نفتی به‌ویژه بر کشورهای کم‌درآمد واردکننده نفت، از صندوق بین‌المللی پول خواست تا تامین منابع لازم برای مقابله با آثار ناشی از تحریم نفت ایران بر اقتصاد این کشورها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

گزارش شده است که نمایندگان ایران در این دیدار به مسائل پولی و بانکی، از جمله تحریم بانک مرکزی ایران و تحریم‌های مالی و نفتی ایران اشاره کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمود بهمنی ایران را یکی از کشورهای عضو صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی خوانده که روابط خوبی با این دو نهاد دارد و گفته است که این کشور انتظار دارد صندوق بین‌المللی پول نیز نقش حمایتی از تمام کشورها را در دستور کار قرار دهد.

بنا بر این گزارش، رئیس صندوق بین‌المللی پول نیز با ابراز نگرانی نسبت به نوسانات قیمت نفت و آثار آن بر رشد اقتصاد جهانی، نسبت به رفع تحریم بانک مرکزی ایران ابراز امیدواری کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016