سه شنبه 5 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات: در شبکه ملی اطلاعات تمام خدمات اينترنت به صورت بومی مديريت می شود


تهران - خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) ـ وزيرارتباطات وفناوری اطلاعات با اشاره به اينکه ايجاد شبکه ملی اطلاعات يکی ازشاخه ها و مولفه های توليد ملی است، گفت: سياست های وزارت ارتباطات در سال ۹۱ سياست هايی است که از قبل داشتيم، توليد نرم افزارها بايد داخلی شود و اتکا ووابستگی به خارج بايد به حداقل برسد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت ، ' رضا تقی پور' درگفتگوی اختصاصی با اين پايگاه در خصوص ديگر اولويت های وزارت ارتباطات درسال۹۱ گفت: مهمترين اولويت هاهمان تکاليفی است که دربرنامه پنجم توسعه درارتباط با شبکه ملی اطلاعات در اختيار اين وزارت خانه قرارگرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص ديگر اولويت های امسال اين وزارتخانه افزود: توسعه ظرفيت پهنای باند اينترنت کشور، ايجاد مراکز داده که در استانها شروع شده و امسال نيز با شدت بيشتری ادامه پيدا خواهد کرد .

وی گفت:با نام گذاری سال ۹۱به نام سال توليد ملی و حمايت از کار و سرمايه ايرانی توسط مقام معظم رهبری، کار توليد نرم افزارهای ساخت داخل شدت و سرعت بيشتری گرفته است.

وی اظهار داشت: در اين خصوص هماهنگی هايی با توليد کنندگان داخلی ،توليدکنندگان نرم افزار،سخت افزار و سامانه ها وخدمات ارزش افزوده صورت گرفته که بتوانيم راهکارها را با هماهنگی خودشان تدوين و به اجرا بگذاريم .

تقی پور افزود:درحال حاضر بخش زيادی از سخت افزار و نرم افزارهايی که درشبکه ها مورد استفاده قرارمی گيرد، در داخل توليد می شود ، برای بقيه آنها نيز در حال برنامه ريزی هستيم که تا حد امکان آنها نيز در داخل توليد شود.

وزيرارتباطات درخصوص شبکه ملی اطلاعات افزود: در شبکه ملی اطلاعات تمام خدماتی که در اينترنت به صورت جهانی ارائه می شود و همچنين اطلاعاتی که در داخل توليد می شود را نيز به صورت بومی مديريت می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016