یکشنبه 10 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری‌ها در برابر وزارت دفاع مصر ۱۰ زخمی بر جای گذاشت

درگيری زمانی شروع شد که برخی از ساکنان منطقه العباسيه تلاش کردند از حرکت هواداران نامزد رد صلاحيت شده سلفی‌ها به سمت وزارت دفاع جلوگيری کنند.

ايلنا: در درگيری صد‌ها تحصن‌کننده مصری و اهالی ساکنان منطقه «العباسيه» در مقابل وزارت دفاع مصر بيش از ۱۰ تن زخمی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از الجزيره، اين درگيری زمانی شروع شد که برخی از ساکنان منطقه العباسيه تلاش کردند از حرکت هواداران «حازم ابواسماعيل» نامزد رد صلاحيت شده سلفی‌ها به سمت وزارت دفاع جلوگيری کنند.

هواداران ابواسماعيل پس از برگزاری تظاهرات در ميدان «التحرير» قصد داشتند به تحصن کنندگان در مقابل وزارت دفاع ملحق شوند و همين امر باعث ايجاد ترافيک و توقف کامل رفت و آمد در خيابان «رمسيس» و ميدان «العباسيه» در منطقه العباسيه شد.

ساکنان منطقه االعباسيه از اختلال در رفت و آمد و ترافيک در اين منطقه عصبانی هستند.

در همين حال نيروهای ارتش هيچ گونه واکنشی از خود نشان ندادند و برای جدا کردن طرف‌های درگير دخالت نکردند. اين نيرو‌ها فقط از حرکت معترضان به سمت وزارت دفاع جلوگيری می‌کنند.

از روز گذشته صد‌ها تن از معترضان به ادامه حاکميت نظاميان بر کشور در مقابل وزارت دفاع مصر تحصن خود را آغاز کردند. اين تحصن کنندگان خواستار پايان دادن به حاکيمت شورای عالی نظامی بر مصر و انتقال قدرت به غيرنظاميان هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016