سه شنبه 12 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت دلار و سکه در بازار دوباره کاهش يافت

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ در حالی که روز گذشته قيمت ارز و طلا در بازار اندکی افزايش يافته بود، ولی اين روند تدوام نداشت و امروز قيمت‌ها دوباره در مسير سراشيبی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امروز در بازار آزاد قيمت سکه طرح قديم ۶۸۵ هزار تومان، سکه طرح جديد ۶۷۵ هزار تومان، نيم‌سکه ۳۴۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۸۳ هزار تومان است. سکه يک گرمی نيز به مبلغ ۱۰۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از آن سو هر گرم طلای ۱۸ عيار نيز ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می‌شود.

دلار نيز با قيمت ۱۷۱۰ تا ۱۷۲۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اين در حالی است که روز گذشته قيمت سکه طرح قديم ۶۹۵ هزار تومان، طرح جديد ۶۸۵ هزار تومان، نيم‌سکه ۳۴۵ هزار تومان و ربع سکه ۱۸۵ هزار تومان بود و سکه يک گرمی به مبلغ ۱۰۴ هزار تومان به فروش می‌رسيد. هم‌چنين هر گرم طلای ۱۸ عيار در روز گذشته ۶۹ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله می‌شد.

قيمت دلار نيز روز گذشته در بازار آزاد ۱۷۴۰ تومان بود.

کاهش بهای طلا در حالی است که معاملات جهانی اين فلز گرانبها نيز به دليل نگرانی نسبت به کاهش تقاضا در هند که بزرگ‌ترين خريدار اين فلز گرانبها در جهان محسوب می‌شود و همچنين پس از اينکه گزارش‌ها نشان داد اقتصاد اسپانيا مجددا وارد رکود شده است، به بهای پايين‌تری رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016