سه شنبه 19 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهر: هند با درخواست آمريکا مبنی بر تحريم نفتی ايران مخالفت کرد

با وجود فشارهای آمريکا به هند برای کاهش مناسبات با ايران که در جريان سفر اخير وزير خارجه آمريکا به هند اوج گرفت، وزير خارجه هند از ايران به عنوان يک کشور مهم برای تامين نيازهای اقتصادی دهلی نو نام برد و تلويحا مخالفت دهلی نو با درخواست واشنگتن را اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشيتدپرس، "اس. ام. کريشنا" وزير خارجه هند در ديدار امروز سه شنبه با "هيلاری کلينتون" همتای آمريکايی خود در دهلی نو گفت: ايران همچنان يک کشور کليدی در تامين انرژی ما باقی می ماند.

وی با اشاره به مذاکرات پيش روی گروه کشورهای ۱+۵ با ايران خواستار شفاف سازی در مورد برنامه صلح آميز هسته ای اين کشور شد.

وزير خارجه آمريکا نيز با طرح اين ادعا که فشارهای اقتصادی از جمله عوامل بازگشت ايران به مذاکرات هسته ای است، بر لزوم تداوم اين فشارها تا دستيابی به نتيجه مطلوب تاکيد کرد. کلينتون همچنين از طرف هندی خواست با کاهش خريد نفت خود از ايران، واشنگتن را در عملی کردن تحريمهای اقتصادی ياری کند.

دولت آمريکا تهديد کرده در صورت همراهی نکردن هند با اين طرح، تحريمهای خود را شامل اين کشور نيز می کند. گفتنی است هند در حال حاضر ۹ درصد نياز به نفت خود را از ايران وارد می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016