چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه برخی از نمايندگان: ‌استيضاح وزير کار در ابتدای مجلس نهم درصورت ابقای مرتضوی

خبرگزاری فارس: برخی از نمايندگان مجلس ‌‌تأکيد کردند که در صورت ابقای سعيد مرتضوی ‌وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای مجلس نهم استيضاح می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه مجلس خبرگزاری فارس، برخی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی در اطلاعيه‌ای خطاب به ملت ايران و کاگران تأکيد کردند که در صورت ابقای سعيد مرتضوی در سازمان تأمين اجتماعی، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای مجلس نهم استيضاح می‌شود.

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

ملت بزرگ ايران ، کارگران شريف؛

درباره استيضاح وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به علت صدور حکم سعيد مرتضوی به مديرعاملی صندوق تامين اجتماعی صورت گرفته بود به اطلاع می رسانيم که چون ديوان عدالت اداری در حال رسيدگی به شکايت نمايندگان در همين زمينه است و اميد زيادی به لغو اين حکم غير قانونی توسط آن نهاد حقوقی وجود دارد و نيز چون اکثريت امضا کنندگان استيضاح به لطف خدا و به رای مردم در مجلس نهم خدمتگزار مردم شريف ايران و کارگران شريف خواهند بود در صورت لزوم استيضاح در مجلس بعدی قابل پيگيری خواهد بود.

والسلام

احمد توکلی، علی مطهری، محمد دهقان، الياس نادران، علی رضا زاکانی،مسعود پزشکيان، حسين نجابت


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016