شنبه 30 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر: لغو تحریم‌ها اولین گام مثبت ۱+۵ در بغداد باشد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لغو تحریم ها می تواند اولین قدم مثبت گروه 1+5 در مذاکرات بغداد باشد، در خصوص پیش بینی اش از نتایج مذاکرات بغداد گفت: در حال حاضر آنها کمی نرمتر شده اند اما باید باز هم منتظر رفتار آنها در مذاکرات بغداد ماند.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مذاکرات آینده ایران و گروه 1+5 در بغداد گفت: ایران به 1+5 اعلام کرده است که ما از همه حقوقمان دفاع می کنیم و در چارچوب آن حاضریم به همه وظایفمان عمل کنیم.

وی افزود: اولین قدم مثبت که گروه 1+5 می تواند در مذاکرات بغداد بردارد لغو تحریم ها است و آن وقت اگر این اتفاق افتاد می توان در مورد مذاکرات بعدی فکر کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیش بینی اش از نتایج مذاکرات بغداد گفت: در حال حاضر آنها کمی نرمتر شده اند اما باید باز هم منتظر رفتار آنها در مذاکرات بغداد ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باهنر در پاسخ به این سوال که چه مواردی باید در مذاکرات بغداد مطرح شود، گفت: این مذاکرات باید دربرگیرنده مسائل مهم منطقه ‌ای مانند حضور نیروهای خارجی در منطقه و مبارزه با تروریسم نیز باشد و می‌توان در راستای همکاری‌های متقابل به نتایج مثبتی در این باره رسید.

وی با تاکید بر اینکه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حقوق مسلم و قطعی ملت ایران است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مقررات ان. پی. تی در کنار عمل به وظایف خود به دنبال استیفای حقوق قانونی خود خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016