پنجشنبه 18 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جنازه سرباز کُرد با پرداخت سه ميليون تومان به خانواده‌اش پس داده شد


کُردپا: در پی خودکُشی يک سرباز وظيفه‌ی کُرد در يک پادگان نظامی در شهر صاحب سقز، جنازه سرباز پس از چند روز کشمکش ميان سپاه و خانواده‌ی او در برابر پرداخت سه ميليون تومان وجه نقد، به خانواده‌ی وی پس داده شد.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، زمانی که خانواده‌ی "طيب حسينی" برای تحويل جنازه‌ی فرزندشان به پادگان سپاه شهر صاحب مراجعه می‌کنند، مسئولين پادگان در ازای تحويل جنازه از آنها مطالبه‌ی ۱۵ ميليون تومان وجه نقد می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع مطلع به خبرنگار آژانس خبررسانی کُردپا گفته است که پس از چند روز بالاخره، جنازه سرباز کُرد با پرداخت سه ميليون تومان وجه نقد توسط خانواده به آنها تحويل داده می‌شود.

تا کنون دليل اين مطالبه سپاه پاسداران جهت دريافت اين مبلغ وجه نقد از خانواده‌ی اين سرباز معلوم نمی‌باشد.

پيشتر منابع آگاه، خودکشی اين سرباز را به دليل برخی مشکلات با مافوق خود، اعلام کرده بودند.

روز شنبه‌ششم خرداد، "طيب حسينی" فرزند عثمان ساکن شهرستان بانه و سرباز در پادگان شهر صاحب در نزديکی سقز، دست به خودکُشی زده و جان خود را از دست داد.

يکی از نزديکان خانواده‌ی حسينی به خبرنگار کُردپا گفته بود: طيب به علت پاره‌ای مشکلات با فرمانده‌ی خود دست به چنين اقدامی است.

پيشتر و در فروردين‌ماه امسال، دو شهروند کُرد در پادگان‌های شهرهای سقز و بانه دست به خودکشی زده که در نتيجه هر دو نفر آنان جان خود را از دست داده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016